Post by ulmulsimansock on Mar 13, 2022 4:41:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Iron Blade: Medieval Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Iron Blade: Medieval Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka mynt hacka ▞▞▞
▞▞▞ Iron Blade: Medieval Legends 2022 version ▞▞▞
Jag älskar verkligen det här spelets grafik är fantastisk. du har massor av alternativ för utrustning och en massa olika slagsmålsalternativ också. Jag rekommenderar starkt detta spel.
Fantastisk grafik, förstklassig röstskådespeleri och INGA KORREKT KONTROLLER! Verkligen? Förutom att det här spelet är sammansatt, kunde utvecklarna åtminstone ha låtit oss flytta vår egen karaktär. Du kan lika gärna slå på autoplay hela tiden eftersom det inte finns någon anledning till de få kontroller som faktiskt finns. Det här spelet kunde lätt ha fått 5 stjärnor, speciellt för en f2p.
Definitivt fem stjärnor!
Inget ljud längre...
Är fantastiskt, jag kan spela det hela tiden, jag kommer att gilla att gå vidare med spelet med fri vilja och skulle också vara trevligt en spelare mot spelare online men fortfarande ett bra spel
Jag har spelat det här spelet i en månad nu, grafiken är riktigt bra Men kontrollen är trög behöver optimeras. Karaktären slutar plötsligt att röra sig och det är nödvändigt att trycka på dodge-knappen för att han ska kunna röra sig. Så jag ger 2 stjärnor.
Iron Blade: Medieval Legends Akció tto
Jag tror att det är något fel med Tower of Trial. Jag bar testets blad och handskar för detta tillfälle men fick inte Gear Bonus (fortfarande 0%).
Ännu ett skräp autospelande RPG. Den här är trevlig nog att låta dig använda en attackknapp dock.
Jag gillar spelet förutom ett kritiskt problem. Hur kan en sådan formidabel fighter inte smita undan?? Du blir påkörd efter att din blockerande uthållighet tar slut och tar skada när du helt enkelt kan undvika. SNÄLLA ARBETA MED DETTA!!!
Jag gillar inte det här spelet, varför??? grafiken och allt är fantastiskt förutom kontrollen. Jag vill styra spelet, inte spelet som styr mig, jag måste berätta för spelet vart det går, inte det går någonstans du har programmerat att det ska vara. Jag vill att kontrollerna ska vara som modern combat 5. det måste vara ett riktigt äventyrsspel [när du går möter du människorna på ditt sätt som du dödar det] du behöver inte lämna varje kamp och skicka mig direkt till ännu en kamp, jag måste gå dit
Det är ett bra spel. men det skulle vara bättre om du kunde ge oss lite redskap för att komma förbi etapperna. annars är det bra. hoppas att du kommer att göra det intressant i framtiden
det är ett riktigt bra spel även om jag precis har börjat, det går ganska bra men det finns ett problem när jag trycker på alliansen, det tar faktiskt väldigt lång tid att se allianserna eftersom det fortsätter att säga söka
När fästningens handledning börjar kan jag inte attackera. Den är fast. Det står att attacken misslyckades, försök igen senare. Det visar mig detta igen och igen. Jag kan inte ens spela spelet utan att slutföra det. Fortfarande inget svar från någon.
Riktigt trevligt spel... Men alliansfunktionen fungerar inte så jag kan inte gå med och alliera... och stödet det här spelet har suck ass
Det är levande! Det är levande! Den pratar! En överflöd av svallskötare..... En annan talkie: Roms gudar. (4,99 investering) Det går inte att växla. Avinstalleras, innan det blir för dyrt.
Det tar alldeles för lång tid att ladda. Jag laddade ner det för offlineändamål och det laddas inte snabbt offline, men det laddas snabbt på Wi-Fi men jag har inte alltid tillgång till Wi-Fi😫😫😫😫😫😫😫 snälla fixa detta
Iron Blade: Medieval Legends پرتحرک erul
Detta är ett av de bästa RPG-spelen jag har varit med i den här spelappen i ett år efter uppdateringen som jag inte längre kan spela! När nedladdningen är klar visas en svart skärm som inte längre kan spelas. Nu betygsätter jag det fortfarande till 5 stjärnor för efter att jag inte kunde spela hade jag fortfarande ett fantastiskt spel. Jag förstår att appar som behöver uppdateringar kommer med små problem, frusna skärmar och spel som stänger apparna på egen hand. Jag kommer att ha tålamod, jag vet att det kommer att fixas med tiden.
Graphic är trots allt trevligt, men det tog mig för lång tid att ladda till nästa uppdrag. Jag vet inte vad som är problemet. Förmodligen inte min telefon eftersom min telefon kan fungera smidigt. Så snälla förbättra och fixa felen.
Jättebra spel faktiskt. Tidskrävande. Tho, jag spelade bara i några dagar och det finns fortfarande mer att hämta och mycket mer att lära. En sak, mer grafik tack.
Totally Reliable Delivery Service Simulation dpxi
Lätt det bästa spelet jag har spelat på mobilen. Gameloft levererar återigen en fantastisk titel, jag kan inte komma in i allianser men jag är mer av en ensamvarg i alla fall, fortsätt så killar
Älskar det här spelet
Iron Blade: Medieval Legends پرتحرک erul
Riktigt kul
Bra spel helt enkelt...tro mej
Det är ett fantastiskt spel där grafiken är fantastisk. men lite ökning där guidande matcher för nya spelare och det är lite sjö många gånger och min telefon är hängd mellan fighting.så snälla förbättra och lösa detta problem andra kloka häftigt spel..
För många annonser och det här spelet är 100 % fokuserat på dina pengar för progression om spelet inte fokuserade enbart på pengar skulle det vara stabilt
鐵刃勇士-中世紀傳說RPG 動作 rxl
Ärlig recension, spelet är bra, grafiken är bra, rörelsen är genomsnittlig, innehållet och utjämningen är bra ( 5*) oförmåga att ändra kamerazoom eller följa karaktärens riktning (-1*) fortsättningen av annonser utan belöning kommer att döda detta spel ( -1*) Jag kan nu inte öppna spelet, även efter en ominstallation på en S9 (-1*) kan jag inte få support på problemet (-1*)
Det här spelet var bra förut men nu introducerades för många okända vapen utan att utöka lagret. Hoppas spelutvecklaren ser i denna fråga.
Riktigt häftigt spel, bra spel och utveckling av din karaktär
鐵刃勇士-中世紀傳說RPG 動作 rxl
Spelet har en mycket bra grafik på konsolnivå och en fantastisk handling, men jag kan inte attackera någon fästning sedan jag slutförde Ch-2 Hugo, även jag kan inte spela något annat läge eftersom det alltid leder mig till fästningsläge, när jag klicka på attack, spelet säger "Attack misslyckades, försök igen senare". Snälla fixa det här problemet eftersom jag inte kan spela det här spelet.
POS-spel.Jag rekommenderar det inte, såvida du inte gillar när dina spel Kraschar bara när du är i slutet av en strid, vilket kostar dig en mängd uthållighet som motsvarar 1 timmes laddningstid. DÖT SPEL ***UNDVIK*** Spendera ALDRIG dina pengar på det. Jag har redan avslutat och avinstallerat detta Broken-spel.
för utvecklare gillar jag verkligen det här spelet, det här spelet är roligt. Det som får mig att ogilla det här spelet är varför när "raid fortress"-läget öppnas, varför visas meddelandet "attacken misslyckades, försök igen senare" upprepade gånger. När det ser ut så kan vi inte gå tillbaka eller framåt. så vi stannar där. Tack
Jag gillar faktiskt spelet. Har en intressant historia, vacker grafik, roligt. Så du kanske undrar varför en stjärna? Svaret är enkelt, blitsande eller raiding hur de kallar det är inte gratis. Du behöver specialvaluta och du får det sällan plus att det kostar en stor mängd betald valuta. Om denna förändring kommer att avsevärt öka mitt betyg.
Det jag verkligen hatar med spelet är att det är över 1,3 GB och grafiken är ganska dålig. men konceptet är bra det var därför jag inte gav 1 stjärna
Hemma på angripare, fler sköldförsvarsrörelser. Fler korsbågerörelser fler sparkar och slag och rörelser psykiska nedtagningsrörelser.
det har fortfarande många fel och jag kan inte få paketet efter köpt paket med $14.
Wow. sämsta spelet någonsin. laddningsskärmen säger att jag inte är ansluten till ett internet men att jag är ansluten till ett internet. VÄRSTA SPEL NÅGONSIN. Jag kunde inte ens spela spelet eftersom spelet tror att jag inte är ansluten till ett internet, men även om jag startar om spelet och loggar in så står det fortfarande att jag inte är ansluten till en internetutvecklare, fixa detta. även lastningen är för lång! 👎och jag startade till och med om mitt internet men det fungerar fortfarande inte. det står fortfarande att din enhet inte är ansluten till internet. redan avinstallerat d-spel
Min telefon är en LG, det här spelet är riktigt trevligt...Det går smidigt och jag gillar kontrollerna, alltför lätt (Auto Battle)...Jag skulle rekommendera det till spelare som gillar äventyrs-/actionspel...coola uppgraderingar .
säger "fri kista tillgänglig kom tillbaka och hämta ditt pris" men när jag tittar på kistorna säger det vänta 6 timmar för att öppna den gratis kistan. det har gjort detta i 2 dagar. energi laddas inte om. Jag skulle gärna ge det 5 stjärnor annars.
Appen är bäst inom grafisk design, bildkonst, stridsfärdigheter och uppdraget är inte lätt att ta slut eftersom alla uppdrag blir för lätta till från hårda.......tumme app för den här appen och jag spelade även i bluestacks till använda PC
Fastnat; Det går inte att spela vidare i kapitel 2 fästningshandledning eftersom attacken på en annan fästning misslyckas och jag inte kan komma åt någon annan del av spelet och upprepade attacker resulterar fortfarande i misslyckande och jag kan inte göra något för att förbättra eller kringgå det. En spelare som heter "you tube-användare" har också nämnt det tidigare här men jag ser inget svar.😔
Det skulle vara fler stjärnor om det inte var ett problem med att hitta en liga som fastnar i aggrigatorskärmen, kan inte ändra mitt namn konsekvent säga olaglig karaktär. Och din matchmaker är inriktad på att stoppa spelare med högre tårar för att fylla ut sin statistik. Lite våningssäng. Annat än det där okej spelet.
Om det skulle finnas MINRE BUGGAR och Gameloft skulle faktiskt bry sig mer om att FIXA DEM i nya uppdateringar istället för att fortsätta släppa det nya innehållet (som en annan uppsättning rustningar... som du bara avslutar med att maxa setet från den senaste månaden). .jag förstår - det är ditt arbete och ditt bröd på ett bord..men MINST NÅGRA GÅNGER är det bra att BARA gå tillbaka och börja jobba/FAKTISKT FIXA de gamla misstagen och BUGGAR... sen att släppa en ny växel eller vad någonsin annars... (visst..spelet måste ha många olika spellägen... annars blir det tråkigt ALLS FÖR SNABB, men BUGGAR gör att Ppl AVSLUTA SPELET MYCKET SNABBARE, än att inte ha tillräckligt med innehåll i spelet. ALPIAMCE - DÖD för om BUGGAR (och vi har hållit på med det här spelet i flera år..) detsamma kan jag berätta om MÅNGA andra spelare och allianser.... synd, för det här spelet hade (möjligen) gayentialen att bli #. eller åtminstone i top3 eller to0 5 - BÄSTA spelen i den här stilen/genren. Synd att spelutvecklare inte brydde sig särskilt mycket om det på ett tag...och sedan(uppenbarligen mottagna fick finansiering från huvudkontoret) och började VERKLIGEN arbeta på det...snabbt...framskrider det varje månad...och med det - FLERA..IRTIGERANDE BUGGAR KOM...men de var för upptagna med att försöka utveckla spelinnehållet vidare hela tiden...men för att SERIÖST...SITTA NED OCH FIXA ALLA PROBLEM SPELET HADDE/S som ..mycket tårta med alla dessa ständiga uppdateringar. Jag hooe saker kommer att bli bättre någon gång.. .cuz jag är allvarligt orolig att spelet kommer att dö ut då ... för att tro att det inte är det, men åtminstone ..jag vet inte .., det kan vara 50 % av Og ppayers och helt enkelt spelare som stödde det ett tag. .. - AVSLUTA DET HELT.Jag vill inte se detta hända med det.. eftersom det är enkelt - Inte tillräckligt många spelare i spelarbasen - inte tillräckligt stora pengar genererade, inte tillräckligt med pengar samlas - INGET spelstöd....och allt som kommer med den. Lycka till med spelarna. Ha TÅLAA mina vänner. P.S. För utvecklare - killar...snälla, det är lika viktigt (om inte viktigare) än att ta med nytt innehåll...är att fixa (faktiskt fixa) det gamla. När det INGA BUGGAR och nytt innehåll har släppts.. ... sedan kommer spelet (imo) att VÄXA och FRAMGÅNG/UTVECKLA ... större och större. Så snälla... ta hand om detta. Låt inte spelet - dö. TACK. P.P.S. 3 stjärnor - bara för att jag spelar det här spelet under en lång tid och har några fantastiska människor här. I övrigt måste jag betygsätta det med 1 eller 2 stjärnor. Men jag tror på Gameloft och de var ett av DE GIRIGASTE mobilspelen Utvecklarföretag – de KAN LEVERERA och de kan leverera Bra! Låt oss vänta och se (kom ihåg: "Hope - Dies LAST"!!!)
sjukt bra spel men längre banor
Påminde mig om keltiska hjältar. Bra.. Men jag drar mig inte in för att njuta av det så mycket som jag ville. Om du kunde kasta den i ett offline-läge typa style. Pshhh jag skulle kunna ändra betygsstjärnan en stjärna upp.
Grafik :10/10 de ägnade verkligen uppmärksamhet åt grafiken för att få den att se tilltalande ut och nästan lika bra som konsolgrafik. Kontroller 9/10 Jag älskar det faktum att spelet flyttar dig men du är den som slåss men om de hade berättat för dig en handledning om varje drag så skulle du kunna lära dig lite snabbare. Kampanj 10/10 en lång historia lign med vändningar. Sammantaget 9,5/10 om du gör en uppdatering kan du göra kameran lite smidigare
Bra grafik, bra musik och lätt att spela. Bra spel måste jag säga. ❤
Jag vet inte varför, efter att jag laddat ner det här spelet igen, när jag öppnar alliansikonen säger det "snälla vänta", och det varar i minuter, och det är fortfarande så, ingenting har förändrats, det verkar inte vara några problem med mitt Wi - Fi eller mitt mobilnät, är detta ett fel eller något? Ursäkta om min engelska verkar konstig, eftersom jag använder Google translate. Av detta problem gav jag det här spelet 3 stjärnor, även om spelet är ganska bra och grafiken också är bra. Här är min recension. Allt som händer i spelet slutförs automatiskt (jag spelade inte automatiskt) , och jag praktiskt taget inte ens behöva göra något i det (hjärnanvändning). Välj bara spela nästa tryck svärd färdigheter och spela om, spelet kommer att slutföras. Om du vill ha det, gå för det och grafiken är bra eftersom det är ett 1,2 GB-spel. Men lite synd för mig, jag gillar inte den här typen av tråkiga spel även om det finns bra ljud där av gameloft (som vanligt). Det finns bättre spel med pjäsen i beredskap.
Detta är en besvikelse. Jag tillbringade upp till 2 GB för att ladda ner alla filer bara för att få reda på att jag inte kan spela spelet utan internet. Inte ens för en sekund, bara så nätverkskänslig
Grafiken är fantastisk, väldigt rolig och cool rustning. Det är som att du faktiskt är där och slåss. Det enda problemet är dock att varje gång jag vill gå med i en allians kommer den inte att laddas.
skulle inte ens låta mig spela det. Jag hade tre hela spelningar med utrymme öppet, och det fortsatte att berätta för mig att jag var tvungen att avinstallera ännu fler saker! kan vara en stor, kanske inte, men i så fall vänligen fixa det.