Post by ulmulsimansock on Mar 13, 2022 4:44:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gumslinger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gumslinger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset gullhack ▞▞▞
▞▞▞ Gumslinger 2022 version ▞▞▞
DETTE SPILLET ER SÅ SØT!!!!! Jeg elsker å spille dette spillet, det er kjempebra jeg har hatt det i et par dager, jeg anbefaler det til alle som liker cowboy-spill av standoff-typen
Pro-modusen gjorde meg litt skuffet, jeg hadde først trodd spillet var gratis. Men bortsett fra det er det ganske bra!
Bare vanvittig mye moro fra et så enkelt konsept. Nydelig utført. Popkulturreferanser florerer.
Gumslinger Екшън waht
Mekanikken var jevn til spillet gikk videre. Jeg syntes de gummiaktige glukoseavatarene var humoristiske og våpen morsomme, for estetiske skins er de verdt hvert øre. Den justerbare grafikkfunksjonen (i innstillinger) var nyttig en stund. Men selv med det satt til den laveste kvaliteten *matcher etter hvert lag og noen ganger krasj* Idk hvis andre opplever denne feilen, men det hindrer ytelsen min!! Ellers er det et bra spill.
Spillingen er fantastisk, dessverre ekstremt laggy (ikke mer enn noen få fps etter en liten stund spilt, for så å forbli slik på ubestemt tid og under hver påfølgende spilleøkt). Lastet ned spillet på nytt to ganger (mister fremgang) og problemet vedvarer. Vil endre anmeldelsen min og fortsette å spille etter at dette er fikset. Kjører på en note 9, for kontekst.
Dette spillet er morsomt i omtrent 5 minutter, før du innser at du må betale for å virkelig konkurrere og komme deg videre. Selv da blir animasjonen repeterende etter litt, kontrollene er klønete, og det er ganske tydelig at utviklerne kom opp med et godt utgangspunkt for et spill, men tok det aldri lenger enn det. Det føles uferdig, noe som kombinert med betalingselementet er totalt uakseptabelt. Jeg prøvde virkelig å gi den en sjanse, men avinstallerte etter 45 minutter. Utrolig skuffende spill totalt sett.
Dette spillet er en flott blanding av bedårende og fullstendig kaos. Jeg elsker det i stykker.
Legg til knapper til skudd og hopp, beklager dette
Det er bare moro. Godt å fordrive tid og kurere kjedsomhet.
Annonsen hopper til neste nivå noen ganger lastes ikke inn og kan ikke velges på nytt etter omstart av spillet.
Ganske morsomt spill! Et annet konsept.
Forferdelig First off folk med nettbrett har en fordel. For det andre er det vanskelig å spille med så mye etterslep. Og tredje personer som har spilt lenge, holder seg til nybegynnernivåene og målbobs som nettopp har fått spillet. God idé, men ikke laget på en skikkelig måte, og det gjør spillet dårlig igjen, god idé, men ikke utført riktig.
Morsomt spill, men jeg forstår ikke den flere timer lange timeren du blir sittende fast med når du fullfører et lag. Det er ingen måte å hoppe over det, ikke engang ved å bruke penger eller se annonser. Jeg ser virkelig ikke poenget med å stenge spillere ute av spillet uten grunn.
Det er et veldig dårlig designet spill. Det er rett og slett så frustrerende
Spillet virker dumt og tiltalende, men det er langt fra det. For det første er kontrollene og skadene helt inkonsekvente og gir aldri noen mening. Du kan skyte en chatacter to ganger og drepe dem og deretter gå mot den samme karakteren og den tar over 5 mens de bare trenger 1 skudd for å ta deg ut. Hvis du vil ha litt billig underholdning i 5 minutter, er dette spillet for deg, moroa overgås raskt av sjokk og frustrasjon over hvordan spillet håndteres. Alt i alt IKKE få denne appen. Det er bortkastet tid
Jeg gir dette 5 stjerner for Jules Jackson-våpenskytten alene! Hysterisk nikk til Samuel L Jackson og Pulp Fiction. Slagordet, selv om det fortsatt er en uklar sjargong, er umiskjennelig!!
Litt underholdende spill i hele 30 minutter. Helt til du skjønner at det er noen veldig urettferdige kamper. Noen ganger blir folk satt oppå noe i stedet for jevnt underlag. Å være den personen betyr at det bare tar ett skudd hvor som helst på deg for å tape umiddelbart. Eller noen ganger blir du skutt inn i salongen og fordi pistolen din er på venstre hånd, kan du ikke skyte motstanderen din mens han fortsatt kan treffe deg. De ujevne arenaene må fikses for å skape mer balanse.
Spillet var morsomt til å begynne med, men flerspilleren er kun verserende bots. Minimalt innhold og ikke mye å gjøre. Den eneste kontrollen spilleren har er pistolen og det er alt. Selv om mengden av annonser ikke er mye, får dette 2 stjerner fordi det i utgangspunktet bare er kjente roboter, og det er ikke mye å gjøre. Jeg ble lei etter en dag.
Utrolig mer online og flere power-ups/level ups på våpen og rustninger.
Morsomt å spille og fengslende Edit: Har fullført alle 30 nivåene. Hva nå?!
Da jeg spilte dette spillet var jeg opprørt over hvordan du fikk folk til å kjøpe de neste nivåene sine, og det ødela moroa for meg, og derfor sluttet jeg å spille
Riding Extreme 3D Гонки asnz
Skillsshotene er så irriterende at jeg tenker på å avinstallere.
Det er som om alle har ambisjon, men du gjør det ikke, og hvorfor sitter du fast med en søppel revolver når de har revolvere fra gudene, det er irriterende. Med andre ord SPILLET ER SØPPEL!!!!!!!
Elsker spillet, men det har rom for forbedring. Kan bruke klaner, topplister osv. som du ser i andre spill. Konseptet er der, og det føles som om det ville være lettere å kjøpe våpen med mynt, ikke mikrotransaksjoner. Jeg mener du kan betale for skinnene.
Tanken er der. Faktisk kan spillet til tider være morsomt. Men det er to store problemer jeg har med dette spillet. Først å få mynter i begynnelsen (uten å se annonser) går sakte, så de tvinger deg til å se annonser for å komme deg til runde tre i turneringer siden du må ha et medkit for å komme deg. Jeg fikk heller ikke belønning etter å ha sett (valgfri) annonser. Og de tvungne annonsene er for ofte til at spillingen kan virke morsom. 2,5 stjerner
Helt morsom, rask kamp slik at du kan spille overalt og hver gang. Internett trengs bare for nettkamp
Urettferdig plassering av hindringer og karakterposisjoner, gir spillerne ubalanserte fordeler til en tilfeldig hastighet. (Eksempel) spilleren har en tønne som sperrer kulen din, men de kan skyte deg.
Gumslinger Екшън waht
Det er litt morsomt, men ingen flere alternativer, ingen lokal flerspiller, karakterer og våpen er dyre, og den varmer opp telefonen veldig raskt, kontrollene er ikke de fantastiske
Kule våpen, kule skinn Jeg liker den fordi den har kule våpen
Spill ganske enkelt å fange opp, men det er utrolig urettferdig. Selv om du skyter først, kan de skyte fra bakken og senke helsen din. Kostnaden for å utvinne er urimelig dyr. Spill i utgangspunktet P2W fra starten
Det er veldig gøy, skulle ønske det var mer komplekse nivåer
Dette er første gang jeg faktisk vurderer en app på google play. Jeg elsker dette spillet, det er unikt, og det har en søt stil. Men vær så snill, VENNLIGST for kjærligheten til GUD, gjør skillshot-stadiene litt enklere. Jeg brukte timer på å prøve å komme meg gjennom de to første, og var ikke fornøyd med den andre. Kan du i det minste legge til sjekkpunkter etter hver del av ferdighetsbildet eller noe?
Spillet er bra og morsomt, men menyene er så feilaktige og det meste av tiden blir rotete, noe som får meg til å avslutte spillet og deretter komme tilbake.
Gumslinger Екшън waht
Jeg spilte den i en time, og etter det begynte jeg å bli lei. Samme igjen og igjen. Lag en kampplass hvor flerspillere kan kjempe mot hverandre. Og legg til en hoppknapp.
Ganske kjedelig. Fort lei
Gumslinger Екшън waht
2. gang spiller spillet. Og det er mye bedre enn før. Anbefaler å spille. 5 stjerner
Morsomt å spille, vanedannende og interessant. Herre pf anbefaler herved dette spillet
Fantastisk morsomt skytespill i arkadestil som er enkelt og bare morsomt å plukke opp og spille. Elsker de søte karakterlydene og forskjellige gumslingers, de er så søte.
Ikke veldig bra....spillet har en fin stil, og en interessant setting....men bare...WOW. mekanikken er fullstendig ubalansert. Det er i bunn og grunn flaksbasert, hvis du spawner langt borte fra motstanderen din og må hoppe til dem, er du i grunnen død, og du har tapt for noe du INGENTING hadde å gjøre med. Det er mer, men jeg får det ikke ut i dette innlegget. Bare, valutaen dryppes altfor sakte til å gi noen en sjanse, uten å bruke penger.
Først var det gøy, jeg likte det veldig godt... Inntil jeg spilte den eneste modusen du først har, "DUELL" og jeg ble satt i den mest urettferdige ulempen noensinne, plassert på toppen av en boks på en plattform som du dø hvis du faller av...... Den andre fyren ble jordet vi slo hverandre samtidig, men nyhetsflash JEG falt AV FOR JEG BLEV OPPVEKKET OG HAN BLEV IKKE, JEG MÅTTE UTTAKKET HELSEN HANS FØR HAN KUNNE SKYTE MEG EN GANG! !!!!!!!!!!!!!!! "umiddelbar sletting"